- Počet strán: 216
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788081091933
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8109-193-3
- Dátum vydania: 14. novembra 2011
- Vydavateľstvo : Eastone Books
- Hmotnosť: 0,39 kg
Dobrý biznis
Kellie A. Mc Elhaney
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva
čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide
o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne
premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pr
e komunitu
a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú
možnosť získať výrazné konkurenčné výhody, ale iba v prípade,
ak sú zosúladené so strategickými cieľmi spoločnosti a správne
odkomunikované do vnútra firmy i navonok.
Kniha D
obrý biznis ponúka návod na to, ako formulovať a uskutočňovať
CSR iniciatívy tak, aby priniesli čo najväčšie benefity obom
stranám firme i komunite.
čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide
o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne
premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pr
e komunitu
a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú
možnosť získať výrazné konkurenčné výhody, ale iba v prípade,
ak sú zosúladené so strategickými cieľmi spoločnosti a správne
odkomunikované do vnútra firmy i navonok.
Kniha D
obrý biznis ponúka návod na to, ako formulovať a uskutočňovať
CSR iniciatívy tak, aby priniesli čo najväčšie benefity obom
stranám firme i komunite.
- Počet strán: 216
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788081091933
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8109-193-3
- Dátum vydania: 14. novembra 2011
- Vydavateľstvo : Eastone Books
- Hmotnosť: 0,39 kg
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva
čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide
o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne
premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pr
e komunitu
a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú
možnosť získať výrazné konkurenčné výhody, ale iba v prípade,
ak sú zosúladené so strategickými cieľmi spoločnosti a správne
odkomunikované do vnútra firmy i navonok.
Kniha D
obrý biznis ponúka návod na to, ako formulovať a uskutočňovať
CSR iniciatívy tak, aby priniesli čo najväčšie benefity obom
stranám firme i komunite.
202 857 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách