Aké drahé je zadarmo – 2.vydanie

11.00 

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči marketingovým trikom aj rôznym formám sebaklamu. – Čo je behaviorálna ekonómia a ako súvisí s obedmi zadarmo – Prečo niektoré veci robíme radi len pokiaľ nám za to neplatia – Prečo sa nevieme prinútiť k práci, aj keď veľmi chceme – Prečo nás bezplatné veci často vyjdú pridraho – Prečo je všetko relatívne – hoci by nemalo – Prečo človek dostane to, čo očakáva – Prečo svoj majetok preceňujeme Ako dokazuje Dan Ariely, veľmi často konáme iracionálne, na čo majú vplyv naše emócie aj spoločenské normy. Spojenie ekonómie so psychológiou je príležitosťou preskúmať našu motiváciu a spotrebiteľské správanie, ale aj ekonomickú a vzdelávaciu politiku. Arielyho inteligentný, provokatívny, ale aj zábavný štýl je zárukou fascinujúceho a objavného čítania.
Viac info

Vydavateľstvo: Premedia